Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

Todays music (part 1)

Επειδή βαρέθηκα να ακούω ότι στις μέρες μας δεν βγαίνει καλή μουσική και επειδή έχω πολύ καιρό να κάνω μια ανάρτηση με καινούργια (για τα δεδομένα του blog) τραγούδια, αποφάσισα να σας δώσω ένα δείγμα από αυτά που μου αρέσει να ακούω σήμερα. Τα περισσότερα είναι τραγούδια που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2016 και όπως θα δείτε (ακούσετε) καλύπτουν ένα αρκετά ευρύ μουσικό φάσμα.

1. Sleepwalking Man - Silvert Hoyem




Ο -αγαπημένος στην Ελλάδα- τραγουδιστής των Matrugada μέσα από το πέμπτο προσωπικό του άλμπουμ Lioness.

2. Wrong Kind of War - Imany




To ομώνυμο άλμπουμ της Imany κυκλοφόρησε στις 26 Αυγούστου του 2016.

3. Human - Rag 'n Bone Man




Αυτός είναι καινούργιος. Το άλμπουμ δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Αυτό είναι το πρώτο του single.

4. The Way it was - Coast Modern




Καινούργιο από το indie pop ντουέτο από το Los Angeles.

5. Low Life - X Ambassadors




Αυτοί πάλι είναι από την Νέα Υόρκη. Μου άρεσε ιδιαίτερα ο ήχος τους.

6. Beautiful Life - Lost Frequencies




Από το Βέλγιο ένας ακόμα Dj με ήχο που εμένα τουλάχιστον μου θύμισε Moby.

7. Bird Set Free - Sia




Κυκλοφόρησε στα τέλη του 2015. Υπάρχει στο άλμπουμ This Is Acting.


8. Ride - Twenty One Pilots





Κι αυτό από τα τέλη του 2015. Μέσα από το τέταρτο άλμπουμ τους Blurryface.


Δεν υπάρχουν σχόλια: