Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011

Too much data ... too little time

Έχω καιρό να ποστάρω κάτι γιατί πολύ απλά δεν έχω χρόνο. Οι προτεραιότητες μου έχουν αλλάξει και ο χρόνος που μου μένει για κάτι διασκεδαστικό (όπως ήταν και είναι το blogging για μένα) είναι πολύ λίγος.
Αυτό με έβαλε σε σκέψεις σχετικά με το πόσα πράγματα έχουν ενδιαφέρον και θα μπορούσε κάποιος να ασχοληθεί με αυτά, σε συνάρτηση με τον χρόνο που μπορεί να σπαταλήσει για να κάνει κάτι τέτοιο. Έχουμε όλοι (δισ)εκατομμύρια bytes στους Η/Υ μας που είναι αμφίβολο αν τα χρειαζόμαστε ή ακόμα ακόμα αν θα έχουμε το χρόνο να ασχοληθούμε με αυτά στο υπόλοιπο της ζωής μας. Πάρτε για παράδειγμα τα τραγούδια που έχουμε αποθηκευμένα στο σκληρό μας δίσκο (σε ποιόν από όλους, θα έλεγα εγώ). Αν βάλετε κάτω τη μέση διάρκεια ενός τραγουδιού που είναι περίπου 3,5 λεπτά και την πολλαπλασιάσετε με τον αριθμό των τραγουδιών που έχετε αποθηκευμένα, έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο χρόνο θα θέλατε για να ακούσετε αυτά τα τραγούδια έστω και μόνο μία φορά; Για να μη βάλω στο λογαριασμό τις ταινίες που έχουμε είτε σε DVD, είτε σε DivX, τα βιβλία που έχουμε στην βιβλιοθήκη μας αλλά και αυτά που βρίσκουμε σε μορφή e-book αναρτημένα στο διαδίκτυο, τα κείμενα που ποστάρονται καθημερινά στα διάφορα blogs, τις ειδήσεις που μας ενδιαφέρουν στα portals,  τις αναρτήσεις των "φίλων" μας στο facebook και στο twitter...ουφ σταματάω εδώ.
Ένας τεράστιος αριθμός δεδομένων (data) που πρέπει να επεξεργαστεί ο εγκέφαλος μας, να φιλτράρει τις πληροφορίες που προκύπτουν και κάποια στιγμή (ίσως) να τις απορροφήσει. "Too much data ... too little time", λοιπόν. Και επειδή δε μου'ρχεται κάτι καλύτερο ως μουσική επένδυση ίσως είναι προτιμότερη η έκφραση "So many men ... So little time". Στη θέση του men βάλτε ότι σας αρέσει :))

Δεν υπάρχουν σχόλια: