Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

James@Λευκός Πύργος

Χθες το απογευματάκι λοιπόν, ξεκινώ από το σπίτι μου για μια βόλτα στην παραλία. Κατεβαίνω με το αυτοκίνητο ακούγοντας Imagine 89,7. Ξαφνικά ακούω τον Χρήστο Μητρέντση να λέει πως οι James βρίσκονται στον Λευκό Πύργο για μια δωρεάν εμφάνιση για το κοινό της Θεσσαλονίκης. Βρίσκω να παρκάρω και κατευθύνομαι προς τα εκεί. Και τι βλέπω; Τον Tim Booth μαζί με έναν κιθαρίστα και έναν τρομπονίστα να παίζουν κάτω από τον Λευκό Πύργο και καμμιά εκατοστή άτομα να βγάζουν φωτογραφίες και να χορεύουν. Και έπειτα από λίγο να ξεκινάει όλο αυτό το τσούρμο μαζί για να καταλήξουμε στον "Ξαρχάκο".



Τι ακριβώς είχε συμβεί, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά εδώ.

Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι δεν είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοιες απίστευτες συμπεριφορές από συγκροτήματα που έρχονται στη Θεσσαλονίκη και γι'αυτό θα πρέπει να τους πούμε ένα μεγάλο μπράβο. Δεν θα είμαι στο Ιβανώφειο σήμερα, αλλά όσοι πάτε είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε πολύ καλά.