Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011

11-01-11

Έχω να γράψω κάτι σ' αυτό το blog κοντά ένα μήνα τώρα.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να σας ευχηθώ κι εγώ από αυτή τη γωνιά του δικτύου "Καλή Χρονιά".
Εύχομαι το 2011 να είναι μια δημιουργική χρονιά για όλους σας και ελπίζω πως θα είναι μια χρονιά που -αν και δύσκολη- θα θέσει τις βάσεις για κάτι καλύτερο σ' αυτή την πολύπαθη χώρα.

Οι φετινές γιορτές ήταν λίγο περίεργες για μένα. Έκανα μια χειρουργική επέμβαση και βρίσκομαι στο στάδιο της ανάρρωσης. Ευτυχώς, πήγαν όλα καλά.


Τις μέρες των γιορτών μια διαφήμιση που παίχθηκε πολύ στην ελληνική τηλεόραση ήταν αυτή του δικτύου καταστημάτων "Γερμανός". Αυτό που μου έκανε εντύπωση στη συγκεκριμένη διαφήμιση ήταν η μουσική της επένδυση που μου θύμισε ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι από το παρελθόν. Μ' αυτό θα σας αφήσω σήμερα, αφού σας θυμήσω ότι πρόκειται για ένα τραγούδι που γράφτηκε το 1931 παρακαλώ, άσχετα αν οι περισσότεροι από μας το μάθαμε από την καταπληκτική εκτέλεση της "Mama" Cass Elliot του συγκροτήματος the Mamas & the Papas.

Δεν υπάρχουν σχόλια: