Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

You will meet a tall dark stranger

Είδα χθες την τελευταία ταινία του Woody Allen "Θα συναντήσεις έναν ψηλό μελαχρινό άντρα".

Μου άρεσε. Δεν είναι αριστούργημα αλλά είναι από αυτές τις ταινίες που οι φίλοι του Woody Allen λατρεύουν, και οι εχθροί του τις απεχθάνονται. Ήρωες με τις κλασικές νευρώσεις του σκηνοθέτη, αποτυχημένοι γάμοι, ανεκπλήρωτες επιθυμίες και γενικά όλα αυτά τα στοιχεία που με κάνουν να αγαπώ τις ταινίες του.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι πως όπως και σε μια προηγούμενη ταινία του (το "Whatever Works"), ασχολείται ιδιαίτερα με τις νευρώσεις των ανθρώπων της "τρίτης ηλικίας", πράγμα που δεν το έβλεπες στις πρώτες του ταινίες. Φυσικό επόμενο βέβαια μια και μεγαλώνει και ο ίδιος, και άρα τον απασχολούν άλλα πράγματα από αυτά που τον απασχολούσαν στο ξεκίνημα του.

Τέλος, μου άρεσε που διαδραματίζεται στο Λονδίνο, το οποίο πολύ θα ήθελα να ξαναεπισκεφθώ σύντομα.
Αν είστε φαν του Woody Allen δείτε την οπωσδήποτε. Αν όχι, δοκιμάστε κάτι άλλο.

Καλό Σαββατοκύριακο.

Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010

(Ψηφιακές) Μέρες Βινυλίου part 22

Το ακούτε κάθε φορά που στήνεστε να δείτε το "Ράδιο Αρβύλα".

Το "Sugar Baby Love", ηχογραφήθηκε το 1973 και κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1974 (Συνθέτες οι Wayne Bickerton και Tony Waddington). Το τραγούδι ήταν η μοναδική Νο 1 επιτυχία του συγκροτήματος, και έμεινε στην κορυφή του Βρετανικού τσαρτ για 4 βδομάδες τον Μάιο του 1974.

Είναι μέσα στη λίστα με τα 2000 τραγούδια του προηγούμενου αιώνα.

Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Νέο Σχολείο (και τα ΙΕΚ)

Και μια και πιάσαμε τα της Παιδείας, δείτε και μια ερώτηση που κατατέθηκε στη Βουλή προς  την Υπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

«Απλήρωτοι παραμένουν εδώ και 3 χρόνια οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων στα δημόσια ΙΕΚ της χώρας. Ο Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ), ως αρμόδιος για την οργάνωση και λειτουργία των δημοσίων ΙΕΚ, εδώ και τρία  χρόνια κάθε μήνα δίνει υποσχέσεις στους καθηγητές των δημόσιων ΙΕΚ, ότι θα πληρωθούν και δεν θα χάσουν τα λεφτά τους. Το οφειλόμενο ποσό του ΟΕΕΚ προς τους εργαζομένους αγγίζει διψήφιο αριθμό   εκατ. Ευρώ. Το θέμα αφορά περισσότερους από 7.000 καθηγητές των δημόσιων ΙΕΚ και μάλιστα η πλειοψηφία των καθηγητών, κυρίως από την επαρχία, έχει τα ΙΕΚ ως μοναδική δουλειά ενώ οι καθηγητές που εργάζονται παράλληλα και στα σχολεία αποτελούν μόνο το 30% του συνόλου. Ο θεσμός των δημόσιων ΙΕΚ, απαιτεί την στήριξη της πολιτείας και την αναβάθμιση του. Η συμπεριφορά όμως της κυβέρνησης δεν συμβάλλει στην κατεύθυνση αυτή, αντίθετα τον υποβαθμίζει ως θεσμό, αφού εκτός από την μείωση του αριθμού των Δημόσιων ΙΕΚ,  αφήνει  απλήρωτους τους καθηγητές για πολύ μεγάλο  χρονικό διάστημα.

      Κατόπιν αυτών και με δεδομένο ότι η εργασία στην ΠΔΣ, σε ΚΕΕ και σε ΙΕΚ για πολλούς εκπαιδευτικούς αποτελεί τη μοναδική πηγή εσόδων, καταλαβαίνει κανείς την δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ 
η κα Υπουργός, 
1.) Για ποιους λόγους υπάρχει αυτή καθυστέρηση; 2.) Προτίθεται η κυβέρνηση να προβεί άμεσα στην εξεύρεση των απαραίτητων κονδυλίων; Και 3) Σε ποιο σχεδιασμό έχει προβεί η κυβέρνηση ώστε να εξασφαλίσει την τακτική πληρωμή των καθηγητών των δημόσιων ΙΕΚ μετά την καταβολή των δεδουλευμένων»;
Αυτά προς το παρόν για το μέλλον της Παιδείας και της επαγγελματικής κατάρτισης στη χώρα μας.
Σας υπόσχομαι ότι το επόμενο post δεν θα 'χει σχέση με αυτά και ότι θα είναι καθαρά "μουσικό". Άντε, καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε.

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Ψηφιακό Σχολείο (χωρίς μαθήματα Πληροφορικής)

Με αφορμή το σημερινό post του Ίνδικτου αλλά και τις διάφορες φήμες που ακούγονται για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (όπως το οραματίζεται η Διαμαντοπούλου) σας παραθέτω μια επιστολή της ΕΠΥ προς το ΥΠΔΒΜΘ.

Σας υπενθυμίζω ότι η υπουργός Παιδείας έχει αναφερθεί πολλές φορές στις αλλαγές στο χώρο της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα του Λυκείου, τονίζοντας κάθε φορά τη χρήση ψηφιακών μέσων στην τάξη. Για παράδειγμα, (στο απόσπασμα που έχει και ο Ίνδικτος στο blog του) το υπουργείο αναφέρει:

το Νέο Σχολείο είναι πρώτα απ’ όλα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΧΩΡΙΣ…ΤΟΙΧΟΥΣ! Ένα σχολείο ανοικτό στις ιδέες, και στην
κοινωνία, στην γνώση και το μέλλον, που αξιοποιεί κάθε σύγχρονο
εργαλείο. Ο διαδραστικός πίνακας, το ηλεκτρονικό βιβλίο, το
ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, ο προσωπικός μαθητικός
υπολογιστής…
Χθές λοιπόν, η ΕΠΥ έστειλε μια ανοικτή επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας που σας την παραθέτω αυτούσια:

Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2010


Ανοικτή επιστολή προς
το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων,


Αξιότιμοι κύριοι,


Πριν από μερικές ημέρες διέρρευσε σε ορισμένα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, ένα κείμενο-πρόταση για την εφαρμογή του νέου Λυκείου και τις ώρες ανά μάθημα σε αυτό. Το γραφείο τύπου του Υπουργείου Παιδείας (ΥΠΔΒΜΘ) διευκρίνισε ότι το κείμενο αποτελεί πρόταση μιας (άγνωστης) επιτροπής (όχι θεσμοθετημένης) και όχι απόφαση του Υπουργείου, ενώ τόνισε ότι οι προτάσεις για το νέο Λύκειο, είναι υπό διαμόρφωση και θα δοθούν προς διαβούλευση εντός του Οκτωβρίου. Ωστόσο, η μη ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στην πρόταση της επιτροπής, δημιουργεί νέα δεδομένα για τον κλάδο της Πληροφορικής, τόσο σε επίπεδο δευτεροβάθμιας όσο και σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το 1997, μετά από μία συντονισμένη προσπάθεια, ύστερα από πρωτοβουλία της ΕΠΥ προστέθηκαν στο πρόγραμμα σπουδών του ενιαίου Λυκείου αρκετά μαθήματα Πληροφορικής, τα οποία ενσωματώθηκαν στο ωρολόγιο πρόγραμμα τα επόμενα σχολικά έτη. Από αυτά, το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) αποτελεί ένα υποχρεωτικό μάθημα του κύκλου πληροφορικής και υπηρεσιών της τεχνολογικής κατεύθυνσης του ενιαίου Λυκείου (Γ΄ Λυκείου), ενώ τα υπόλοιπα είναι μαθήματα επιλογής.
Ειδικότερα, το μάθημα ΑΕΠΠ, αποτελεί ένα μάθημα αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων, το οποίο προσεγγίζεται και εργαστηριακά. Το μάθημα δίνει έμφαση στην ενίσχυση της ορθολογικής και αλγοριθμικής πτυχής της σκέψης και έκφρασης των μαθητών ως αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας τους και ως εργαλείο για την επίλυση προβλημάτων. Η αλγοριθμική σκέψη θεωρείται όλο και περισσότερο πολιτισμικό χαρακτηριστικό, όπως η έκφραση, η συλλογικότητα και η δημοκρατία.
Το μάθημα είναι άρρηκτα δεμένο με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αφού πολλά τμήματα Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. εκτός των τμημάτων Πληροφορικής, διδάσκουν προγραμματισμό στο Α’ εξάμηνο. Αυτά τα τμήματα είναι φανερό ότι θα χάσουν το γνωσιακό υπόβαθρο που μέχρι τώρα ήταν δεδομένο. Μια φυσική συνέπεια των παραπάνω θα ήταν σε μια επόμενη (όπως η τωρινή) αλλαγή του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το μάθημα να αποτελέσει πρόκριμα για την εισαγωγή σε σχολές και τμήματα Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. με ιδιαίτερη βαρύτητα. Αντί αυτού διαπιστώνουμε την ολοκληρωτική εξαφάνιση της Πληροφορικής από το πρόγραμμα του Λυκείου. Αυτό πραγματικά κάποιος πρέπει να το χρεωθεί και να το εξηγήσει.
Γενικότερα και σύμφωνα με διεθνείς έρευνες μέσα από τα μαθήματα πληροφορικής οι μαθητές εμπλέκονται σε υψηλού επιπέδου νοητικές διεργασίες όταν ασχολούνται με διερευνητικές διαθεματικές δραστηριότητες όπως: ο σχεδιασμός και η δημιουργία ρομπότ, η κατασκευή δικτυακών τόπων, η δημιουργία κινούμενης εικόνας και προσομοιώσεων, η επίλυση πραγματικών προβλημάτων κ.α. Τα μαθήματα Πληροφορικής του Λυκείου είχαν αυτούς τους στόχους μαζί με άλλους που σχετίζονται με την κοινωνική διάσταση της Πληροφορικής, την ασφάλεια και την ανάκτηση πληροφορίας.
Συμπερασματικά με την επιστολή αυτή, οι φορείς που την υπογράφουν έχουν ως σκοπό:
• Να καταδείξουν την αντίφαση στις ενέργειες του Υπουργείου ανάμεσα στα έργα (ψηφιακό σχολείο) και στα λόγια (πρόταση απάλειψης των μαθημάτων Πληροφορικής από το Λύκειο).
• Να επισημάνουν ότι, αποτελεί επιστημονική πλάνη η ταύτιση της χρήσης της Πληροφορικής που έχει πλέον ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή της νεολαίας, με τη γνώση των βασικών αρχών της επιστήμης της Πληροφορικής που πρέπει να αποτελεί αντικείμενο της Β’/θμιας εκπαίδευσης, όπως συμβαίνει με όλες τις βασικές επιστήμες.
• Να στρέψουν την προσοχή των μελών ΔΕΠ και ΕΠ των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων για τις αδυναμίες που παρουσιάζει η πρόταση που διέρρευσε, η οποία διαμορφώνει μια κατάσταση που θα οδηγήσει τόσο τα τμήματα Πληροφορικής, όσο και δεκάδες τμήματα που διδάσκουν σχετικά μαθήματα στην αναθεώρηση και του δικού τους αναλυτικού προγράμματος.
• Να ζητήσουν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο να πάρει θέση στις προτάσεις της «επιτροπής» ενεργοποιώντας τις δικές του επιστημονικές επιτροπές.
• Να στηρίξουν την προσπάθεια της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ), αυτή τη στιγμή που ο κλάδος στο χώρο της Παιδείας χειμάζεται.




Ο πρόεδρος της ΕΠΥ


Νέστωρ Ιωαννίδης

Ο πρόεδρος της προσωρινής Δ.Ε. του e-TEE


Μανόλης Γιαμπουράς

Ο πρόεδρος της ΕΜηΠΕΕ


Δρ. Οδυσσέας Ι. Πυροβολάκης

Τα σχόλια ... δικά σας.

Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010

Ben L'Oncle Soul - Soulman

Τελικά το κόλλημα μου με τη soul είναι μόνιμο.
Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με έναν καλλιτέχνη που διασκεύασε τόσο καταπληκτικά το "Seven Nation Army" (ψάξτε το).
Εδώ, σε ένα ακόμη υπέροχο κομμάτι.

Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Βιβλίο για τους δίσκους βινυλίου από τον Λουκά Στεφανίδη

Φωτο


Με τον τίτλο "Περί Αυθεντικότητας Δίσκων Βινυλίου" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις δίσκων μουσικής και βιβλίων Ανάκρουσις ο πρώτος τόμος μιας σειράς βιβλίων τα οποία θα είναι αφιερωμένα στους δίσκους βινυλίου. Ο συγκεκριμένος τόμος καλύπτει την χρυσή περίοδο της δισκογραφίας από τη δεκαετία του 1950 στη δεκαετία του 1980 και αναφέρεται στην μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρία, την EMI. Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να βοηθήσει τον φιλόμουσο-συλλέκτη ο οποίος θεωρεί την ακρόαση της μουσικής και την αναπαραγωγή της ως μία πολύ σοβαρή υπόθεση, έχει ήδη προβεί σε μια σημαντική επένδυση για αγορά κάποιου συστήματος αναπαραγωγής της μουσικής και επίσης διαθέτει μια δισκοθήκη την οποία επιθυμεί να εμπλουτίσει. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου, “αποτελεί έναν οδηγό του φιλόμουσου-συλλέκτη στο πανέμορφο ταξίδι της απέραντης θάλασσας της δισκογραφίας και της συλλογής δίσκων μουσικής. Έρχεται για να ρίξει άπλετο φως και να του αποκαλύψει τα μυστικά που κρύβουν οι δίσκοι αυτοί έτσι ώστε να εμπλουτίσει τις γνώσεις που διαθέτει και να τον μυήσει στην τέχνη της αγοράς και συλλογής δίσκων. Να του δώσει όλα εκείνα τα απαραίτητα εφόδια που θα τον διευκολύνουν για να μπορεί να αξιολογεί την ποιότητά τους, να ξέρει, τελικά, τι δίσκους έχει ήδη στη δισκοθήκη του και τι θα είναι αυτοί που θα αποκτήσει.” Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ανάκρουσις στο τηλέφωνο 2310-773.001
info: Αnakrousis, τηλ.: 2310-773.001, http://www.anakrousis.gr/

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

Καταστρέψτε τις σελίδες σας!

Αν βαρεθήκατε στο γραφείο, πάτε στη διεύθυνση:

http://erkie.github.com/

Στη συνέχεια, ανοίξτε τους σελιδοδείκτες σας και σύρετε εκεί το πράσινο πλαίσιο. Θα πρέπει να μπει ένας σελιδοδείκτης με όνομα Kick Ass.

Πάτε τώρα σε μια οποιαδήποτε σελίδα.

Επιλέξτε από τους σελιδοδείκτες το Kick ass.


Είστε έτοιμοι για την καταστροφή.


Κινείστε με τα βελάκια και πυροβολείτε με το space bar.


Have Fun!

R.I.P. Solomon Burke

Legendary US soul singer Solomon Burke has died today (October 10) at Amsterdam's Schiphol airport aged 70.

The self-proclaimed King of Rock & Soul had been due to perform at a club in the city on Tuesday. He leaves 21 children and 90 grandchildren.


Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

Moby-It's Raining Again

Το τραγούδι ταιριάζει με τον κωλόκαιρο που έχει φορτωθεί πάνω από τα κεφάλια μας τις τελευταίες μέρες.

Μου αρέσει και ο Moby και δεν νομίζω να έχω ποστάρει Moby μέχρι τώρα στο blog.

Οπότε, ... καλό ΠΣΚ

ΥΓ. Χρόνια Πολλά στις δίδυμες Άννα και Μαρία.