Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Τέρμα τα ψέμματα!

Λοιπόν, αυτό ήταν.

Σήμερα είναι η τελευταία μου μέρα στη δουλειά για τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά. Έχω ξαναγράψει ότι το καλοκαίρι προσπαθώ να απεξαρτηθώ από το να πατάω κουμπάκια (ούτε το κινητό δεν θέλω να αγγίξω), οπότε θα τα ξαναπούμε κατά τον Σεπτέμβρη.

Θα βρίσκομαι στη Νέα Υόρκη τις δυο τελευταίες εβδομάδες του Ιούλη. Περιμένω αυτό το ταξίδι σαν μικρό παιδί γιατί δεν έχω ξαναπάει Αμερική (στην πραγματικότητα, τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω βγει ποτέ έξω από την Ευρώπη) και ανυπομονώ να δω από κοντά όλα αυτά που έχουμε δει σε ταινίες, σειρές, βιντεοκλίπς και γενικά να ζήσω την αμερικανιά σε όλο το μεγαλείο της.



Τι θα δω;
gospel στην Αβυσσινιακή εκκλησία στο Harlem, το Metropolitan Museum, το Central Park, το Top of the Rock και το Empire State Building, το άγαλμα της Ελευθερίας και το Ellis Island, το Staten Island, το Coney Island (έχουν γυριστεί πολλές ταινίες εκεί), τη γέφυρα του Brooklyn, την Times square και το Broadway, το Greenwhich, και φυσικά το Sex Museum. (Αυτό το τελευταίο το έβαλα για να τραβήξω την προσοχή σας :-))



Αναλυτικές λεπτομέρειες από το ταξίδι και φωτογραφικό υλικό, όταν με το καλό επιστρέψουμε όλοι στις δουλειές μας. Θέλω εδώ και καιρό να αλλάξω και το template του blog οπότε μάλλον θα γίνουν όλα μαζί.



Εύχομαι να περάσετε ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι και η επιστροφή μας στην καθημερινότητα να μην μας επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις (ακούς τρόϊκα;).

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη λοιπόν.

2 σχόλια:

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Πω πω, αυτά είναι! Εύχομαι να περνάς τέλεια - αν κατάλαβα καλά είσαι ήδη εκεί. Την έχω επισκεφτεί κι εγώ αυτή την υπέροχη πόλη το 2006. Μην ξεχάσεις να πας και στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας! :)

lsim είπε...

Μιχάλη, γύρισα χθες και πέρασα καταπληκτικά. Ναι, πήγα και στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Αναλυτική ανάρτηση και φωτογραφίες θα ακολουθήσουν μετά το καλοκαίρι. Να είσαι καλά.