Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

"Μίλα μου βρώμικα" Soundtrack - Ανακεφαλαίωση



«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 1

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 2
(Διασκευή) Pat Boone - Speedy Gonzales
(Διασκευή) Yazoo – Only You
Και δύο τραγούδια που «τραγούδησε» ο Θεός (Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης)

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 3
(Διασκευή) Aqua - Barbie Girl
(Διασκευή) Teresa Brewer - A Tear Fell

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 4
(Το τραγουδάει ο Σωτήρης και ο Θεός!!) ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ - ΥΠΑΡΧΩ
(Παίζει 2-3 φορές η εισαγωγή)  Queen - We Will Rock You

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 5

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 6
(Διασκευή στα ελληνικά) The Dandy Warhols - Bohemian Like You

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 7
(Διασκευή) Samantha Fox - Touch Me
και η μελωδία του  Histoire d'un amour

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 8
(Διασκευή) Little Willie John - Fever
(Διασκευή) Divinyls - I Touch Myself

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 9

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 10

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 11

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 12

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 13
(Διασκευή) Summertime (George Gershwin)

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 14
(Διασκευή) Pulp - Common People
(Διασκευή) M.I.A. - Paper Planes
(Διασκευή) Irene Cara - Fame

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 15
(Διασκευή) Frankie Valli – Beggin’
(Διασκευή) Donna Summer - I Feel Love
(Διασκευή) Soft Cell - Tainted Love

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 16

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 17

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 18

 «Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 19
(Διασκευή (και τι διασκευή!!)) Al Bano & Romina Power - Felicita

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 20

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 21
(Διασκευή) Gloria Gaynor - I will survive

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 22

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 23
(Διασκευή) Diana Ross – Upside Down
(Διασκευή) No Doubt – Don’t Speak
(Διασκευή) Lady Gaga – Bad Romance

«Μίλα μου βρώμικα» Soundtrack – Επεισόδιο 24
Ελπίδα - Σωκράτη εσύ Σούπερσταρ (πάντα ήθελα να το ποστάρω αυτό)
(Διασκευή) Άννα Βίσση – Λαμπρατζιά Λαμπρατζιά (καλά το γράφω?)

Δεν υπάρχουν σχόλια: