Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2008

7M3

Είχα σκοπό να κάνω ένα post για τους 7M3 (Seven Mary Three).

Δεν τους γνώριζα μέχρι πριν από μερικούς μήνες όταν μου ήρθε το τελευταίο τους albumday&nightdriving”. Λοιπόν, οι τύποι μου άρεσαν πολύ και ήθελα να μοιραστώ κάποια από τα τραγούδια του album τους μαζί σας. Ψάχνοντας όμως στο site τους, βρήκα αυτόν τον media player που βλέπετε από χθες στη sidebar του blog. Είπα λοιπόν να την αφήσω για ένα εύλογο χρονικό διάστημα και αν σας αρέσει και εσάς το συγκρότημα, να σας δώσω τα καλύτερα κομμάτια του καινούργιου τους album με κάποιο καινούργιο post της ενότητας «(Ψηφιακές) Μέρες Βινυλίου».

Στον media player δεν υπάρχουν πολλά τραγούδια από την τελευταία τους δουλειά αλλά νομίζω ότι υπάρχουν αρκετά για να πάρετε μια ιδέα.

Το πώς πήραν το όνομά τους και άλλες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη wikipedia ή στην επίσημη σελίδα τους. Επίσης βρίσκονται και στο MySpace.

Οπότε, τους ακούτε, μου λέτε με τα σχόλια σας αν σας αρέσουν και βλέπουμε...

4 σχόλια:

phantom_pad είπε...

wraioi re...

lsim είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσαν. Θα βάλω μερικά από τα κομμάτια σε mp3 κάποια στιγμή.

musicbug είπε...

Apo tous 7M3 exw akousei mono ta album "American Standard" kai "Dis/location", mou arese pio poly to deytero kai eidika to kommati "Blue letter". Genikws mou akougontai ok alla den pethenw kiolas. Den exw akousei akoma to neo tous album, tha to katevasw simera.
Kalo apogevma

lsim είπε...

Εγώ πάλι έχω ακούσει μόνο το τελευταίο τους :-)
Άκουσε το και πες μου αν σου άρεσε.
Thanks.