Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2007

Plus Deck (τα νεώτερα)

Λοιπόν, ήρθε η ώρα να σας πω τα νεώτερα σχετικά με το Plus Deck Cassete Converter (βλ. σχετικό post).
Η συσκευή ήρθε σε μια εβδομάδα περίπου (μέσω Firebox) χωρίς κανένα πρόβλημα.
Τα προβλήματα άρχισαν όταν πήγα να το εγκαταστήσω στον υπολογιστή του γραφείου μου. Το πρώτο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο καλώδιο τροφοδοσίας για πέμπτη συσκευή (αφού έχω ήδη DVD-rom, DVD recorder, και δύο σκληρούς) στο PC. Θα μου πείτε αυτό λύνεται εύκολα με την προσθήκη μιας "προέκτασης" σε κάποια από τις καταλήξεις του τροφοδοτικού.
Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ότι για να συνδεθεί με την κάρτα ήχου πρέπει απαραίτητα να υπάρχει σειριακή θύρα στον υπολογιστή. Ε, εγώ έπαιξα και έχασα. Το PC μου δεν διαθέτει σειριακή θύρα (όπως και τα περισσότερα πλέον). Φυσικά και αυτό λύνεται εγκαθιστώντας μια PCI κάρτα με σειριακή θύρα.

Θεώρησα ότι δεν αξίζει τον κόπο και αποφάσισα να το εγκαταστήσω στον υπολογιστή του σπιτιού (που είναι παλιότερος και έχει σειριακή). Έτσι και έκανα. Εδώ δεν υπήρξαν προβλήματα αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι από τις δύο σειριακές θύρες του υπολογιστή δουλεύει μόνο η μία (η άλλη είχε καεί πριν από κάνα χρόνο -είχε πάνω της το NetMod του ΟΤΕ για την ISDN σύνδεση με το Internet). Ήμουν λοιπόν έτοιμος να μετατρέψω την πρώτη μου κασέτα σε mp3.
Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα όμως. Το software που συνοδεύει την συσκευή είναι δύσχρηστο και μη αποτελεσματικό. Αν θέλεις απλώς να ελέγχεις τα κουμπάκια της (Play, FF, REW, Eject) τότε όλα ΟΚ. Το αρχείο ήχου όμως που παράγει -σε μένα τουλάχιστον- ήταν κάκιστο με χαμηλή ποιότητα και πολλά παράσιτα. Επικοινώνησα με την εταιρεία (BTO USA [info@plusdeck.com]) και ανάμεσα σε όλα τα άλλα μου πρότειναν να κατεβάσω το Audacity
(http://audacity.sourceforge.net/). Το κατέβασα και πράγματι τα προβλήματα διορθώθηκαν.
Ωστόσο, το πρόγραμμα δεν με ικανοποίησε πλήρως γιατί δεν παράγει απ' ευθείας mp3 αλλά wav τα οποία μετατρέπει στη συνέχεια σε mp3. Έτσι έψαξα να βρω άλλη λύση.
Μέτα από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε ένα πολύ απλό προγραμματάκι το οποίο κάνει όλα όσα ήθελα απλά και γρήγορα.
Πρόκειται για το Power MP3 WMA Recorder το οποίο μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ
(Θα χρειαστείτε και κάποιο crack έτσι ώστε να μην έχετε περιορισμούς).

Το πρόγραμμα δουλεύει άψογα, είναι πολύ ελαφρύ και κάνει πραγματικά όσα υπόσχεται. Διαλέγεις bitrate, γράφεις τα ID3 Tags, πατάς το Record και έχεις το mp3 σου.
Έχω μετατρέψει ήδη καμμιά δεκαριά κασέτες και συνεχίζω ακάθεκτος.
Νομίζω ότι το επόμενο βήμα πρέπει να είναι αυτό.
Καλές εγγραφές...

Δεν υπάρχουν σχόλια: